Klacht: mb tarief buiten bundel absurt

op 28 december 2017 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

een mb aanvuller van 1000 mb kost 7 euro per maand.
1 mb buiten de bundel kost 15 cent wat dus ervoor zorgt dat 100 mb 15 euro kosten
ik vind deze vergelijking absurt de kosten te hoog en de compensatie bagger!!!!!!!
ik heb contact gehad via wahtsapp zie onderstaand:

[14-12 18:56] Simpel Whatsapp: Ik begrijp dat je een klacht hebt over de tarieven van het buiten de bundel internetten. Het is echter zo dat de mb-aanvuller een bepaald tarief is gesteld. Je krijgt hier toe van ons de mogelijkheid om deze te bestellen. Het buiten de bundel tarief is inderdaad 0.15 cent per mb deze tarieven zijn zo vast gesteld.

(hier op heb ik met mijn persoonlijke gegevens aangegeven dat ik graag de mb aanvuller zou willen activeren voor 7 euro waarmee ik dan 1000 mb zou krijgen. de 11 euro extra kosten wat ik gemaakt heb over kleine 80 mb zouden daar netjes in gecompenseerd moeten kunnen worden.)

[14-12 20:18] Simpel Whatsapp: Het klopt dat je buiten de bundel kosten hebt gemaakt. De MB-aanvuller had je dan al voortijdig dienen te activeren. We kunnen deze MB’s niet van de aanvuller af halen. Hoe vervelend het ook voor je is. De kosten zijn nu eenmaal al gemaakt. Groet, Leonie

zo word ik afgescheept als al zeer lange klant? hoe vervelend het ook voor je is….

ik ben tevreden zodra ze mij de kosten terug vergoeden. en als ze de kosten normaal kunnen maken.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door rosalinda Bosmans