Klacht: matrassen veel te hard

op 19 februari 2018 over Beter Bed in de categorie Beddenketens

Beste medewerkers van Beter Bed.

Wij hebben in december 2017 bij jullie 2 matrassen gekocht.
Nadat we er een poosje op geslapen hebben, komen we erachter dat dit niet de matrassen zijn die wij uitgezocht hebben in de showroom Barendrecht. Wij zijn nl echte zei slapers, wij hebben goed gekeken voor onze schouderzone, dus een matras waar we goed inzakken met onze schouders. In de winkel werd ons geatviceerd de gelmatras te nemen, na het testen vonden wij deze beide super. Doordat onze schouders er goed in zakte (matras was heerlijk soft) Direct merkte we bij onze eerste nacht op de nieuwe matrassen dat het veel harder was, we wilde eerst een poosje wennen voor we een klacht zouden indienen. Aangezien we nu beide schouder en nek klachten hebben, en steeds minder goed slapen. Wil ik heel graag en spoedig hiervoor een oplossing.
Hoor graag een reactie van jullie.

Met vr gr van Anna en John Slooter

Super soft matras, waar onze schouders goed in wegzakken en de rest toch goed ondersteund.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter Bed over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Beter Bed in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beter Bed een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beter Bed

Heeft op 22 maart 2018 om 14:50 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door john en anna