Klacht: matrassen gekocht, terwijl er een actie aan zat te komen met 10% korting

op 17 juli 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Enkele weken geleden 2 matrassen gekocht bij Ikea. Er hing een bordje dat er binnenkort een actie van start zou gaan met 10% korting op vele artikelen. Geen van de 3 verkopers die ik gesproken heb over mijn matras heeft mij gezegd dat ook de matrassen onder de kortingsregeling zouden vallen. Matrassen gekocht. Ikea gemailed dat ik een klacht hierover heb, dat ik ook voor de korting in aanmerking wil komen. Snelle reactie terug, maar na een week nog niets. Vandaag gemailed na een week: mijn zaak is nog in behandeling en ik ga er binnenkort iets over horen. Ik heb 90 dagen retourrecht -> het zal toch niet zo zijn, dat ik voor die 10% korting mijn matrassen terug moet brengen, ikea met 2 gebruikte matrassen zit en meteen na het terugbrengen met 2 nieuwe naar buiten moet lopen? Lijkt me voor beide partijen beter dat dit op een andere manier opgelost kan worden?? Maar voor mij geen probleem om ze allebei retour te brengen; lijkt me voor Ikea vervelender dan voor mij. Maar ze hebben er nu al 8 dagen voor nodig om hierover na te denken……….

Als Ikea inziet dat bovenstaande voor hen ook niet gunstig is en mij 10% terug geeft in contanten of in een tegoedbon te besteden bij Ikea. Kom er heel erg vaak, dus contant is niet eens belangrijk. Mede omdat ik een vaste klant ben, die er honderden euro's per jaar besteed, wil ik nu ook wel eens een voordeeltje, buiten mijn koffietje wat ze vaak kado doen.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tieritomba