Klacht: matrasbeschermer/molton

op 07 januari 2012 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Op 5 jan. 2012 heb ik een molton gekocht. Mijn nieuwe boxspring was bezorgd, dus ik heb daarbij ook nieuwe bedovertrekken en hoeslaken gekocht. Toen ik de molton op het bed deed, vond ik het al vreemd aanvoelen. Alsof je op een grote luier ligt met plastic aan de onderkant. Maar in de nacht werd ik zwetend wakker van die plastic molton. Dat vind ik niet kunnen, dus ik heb dat ding meteen van bed gehaald en richting winkel. Uiteraard heb ik alle verpakkingen weggegooid, maar heb nog wel de bon.
Daar kreeg ik te horen dat het geen gegronde klacht is, het zweten zou wel aan mij liggen!! Pardon?
Ik vind het een vreemde gang van zaken; de molton doet niet waar hij voor dient (is nog eens bijna 40,-), maar volgens Leen Bakker ligt het aan mij. Ik had niet eens mijn geld terug gehoeven, kon best een tegoedbon of iets dergelijks krijgen; mijn halve inboedel komt bij Leen Bakker vandaan. Schandalig slechte service, klantonvriendelijk en mij zien ze niet meer terug!

Ik wil nu gewoon mijn geld terug!

Reactie van de melder van de klacht C.H.

5 jaren geleden - Aanvulling wat er dan nog op de website staat van Leen Bakker: Garantie en Ruilen Op alle producten die u bij Leen Bakker koopt, heeft u garantie. De meeste producten kunt u ruilen als u niet tevreden bent. Heeft u liever uw geld terug? Ook dat is geen probleem bij Leen Bakker. Het bedrag dat u terugkrijgt, wordt overgemaakt op uw bankrekening.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht C.H.

1 jaar geleden - Wat een lachertje dat ik ineens een mail krijg, 3,5 jaar na dato!!, dat de klacht in behandeling is genomen. Maar ook nog eens 3 maanden erbij opgeteld gebeurt er niets bij Leenbakker...wonderwat.

Alle klachten die gemeld zijn door C.H.