Klacht: matras veel harder dan in de winkel

op 18 april 2017 over Swiss Sense in de categorie Bedden

In de winkel gingen wij op een bed liggen waarvan wij onmiddellijk een goed gevoel hadden kwestie de hardheid. Wij bestelden een bed, een maat kleiner dan de winkel, in de winkel 2 matrassen van 90 cm. Wij kochten 2 van 80 cm. Wij vroegen of het dan hetzelfde zou aanvoelen zoals de winkel, het antwoord was ja. Eenmaal onze matrassen thuis, voelde wij onmiddellijk het verschil hier klopt iets niet. Er kwam iemand kijken en het bleek wat we besteld hadden. Wij namen 1 matras en reden er mee naar de winkel. Beide verkoopsters gingen er opliggen en zei voelde onmiddellijk zelf dat deze veel harder aanvoelden dan die in de winkel. Nu beweren zij dat dit komt omdat de matras 10 cm smaller zou zijn dan die in de winkel staat. Wat ik moeilijk kan geloven. Wij vroegen naar een oplossing daar wij beide heel veel ruglast hebben met deze hardheid. Zij bieden ons een ander materiaal aan wat ons extra geld kost. Daar wij het niet kunnen houden op de matrassen bestellen wij dus een andere, moet nog geleverd worden. Wij stuurden ondertussen al twee mails naar Swiss sense met de vraag of die 10 cm inderdaad het probleem kan zijn, ons wat bedenkelijk. Jammer genoeg reageert hier niemand op en sturen wij daarom onze klacht naar jullie met de hoop dat jullie ons wel kunnen verder helpen.
Mvg Horemans – Saliën

Als iemand ons verder helpt en wij eindelijk het bestelde resultaat gaan hebben zodat de rugklachten verdwenen zijn.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Salien chris