Klacht: Matras van steen

op 19 april 2016 over Beter Bed in de categorie Beddenketens

Wij hadden 2 februari ons bed besteld (een hele set van bed 1.80-2.00 met matras en lattenbodem)

Die zou 23 maart geleverd worden, dus wij hadden op 23 maart een busje gehuurd bij een ander bedrijf waarmee we onze oude bed weg konden brengen.

Bellen ze een paar dagen van te voren dat dat niet doorgaat maar hebben wij de kosten van het busje al betaald. Nu konden we 50% van het geld daarvan terugkrijgen. Uiteindelijk werd het 14 april dat ons bed geleverd zou worden. Na aangegeven te hebben dat we dat echt vervelend vinden konden wij het bed 5 april geleverd krijgen. Opnieuw een busje moeten huren voor die dag.

Krijg ik 22 maart een sms’je dat een deel van het bed al gebracht wordt, gelukkig bel ik nog om te vragen hoe dat zit anders hadden ze mij 2,5 week met een lattenbodem en matras in mijn huis laten zitten tot de rest gebracht werd omdat dat hun handiger uitkwam.

Ondertussen staat ons bed. Die we overigens heel mooi vinden. Nu ligt het matras letterlijk als steen en wilt mijn dochter van 2 er niet eens op liggen omdat dat pijn doet aan haar ruggetje . Gebeld en we zouden uit moeite een cheque krijgen van 25 euro voor het ongemak. Overigens vind ik dat zelf een beetje mosterd na de maaltijd en totaal niet relevant tot ons probleem.

Nu liggen we op de bank te slapen omdat mijn scuouder serieus pijn doet van het matras

Ik ben tevreden als we kosteloos ons matras kunnen ruilen voor een echt zachtere matras.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter Bed over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Beter Bed in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beter Bed een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beter Bed

Heeft op 06 juni 2016 om 14:14 geantwoord

Er is na telefonisch contact besloten de matras retour te nemen tegen een kleine vergoeding.

Alle klachten die gemeld zijn door Jippheldoorn