Klacht: Matras 1 + 1 gratis

op 06 november 2011 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Ik heb zaterdag 5 november gebeld met Leen Bakker gelegen aan de Nwe Dukenburgseweg over de aanbieding van het pocketveringmatras Heaven welke in 80×200 aangeboden werd voor 1+1 gratis. Dit kwam mij geweldig goed uit omdat ik net een bedbank Hemnes van Ikea had gekocht, waarbij een matras voor het vaste bed is en 1 matras voor het uitschuifbed. Omdat wij met twee gezinnen naar Centerparcs op deze zaterdag gingen had ik gevraagd of ik deze matrassen ook de vermelde koopzondag van 6 november kon afhalen, dit was mogelijk voor dezelfde prijs. Een geluk voor mij omdat ik weinig tijd had omdat wij spoedig moesten vertrekken. Vandaag 6 november ben ik naar het filiaal gegaan gelegen aan de Wijchenseweg te Nijmegen waarop ook nu nog te zien was dat er koopzondag was en wel op de site van Leenbakker zelf.Daar aangekomen blijkt dat het filiaal gesloten is, zeer teleurgesteld wilde ik huiswaarts gaan maar dacht ik ga toch even het filiaal gelegen aan de Weurtseweg te Nijmegen proberen. Deze was wel geopend, daar aangekomen heb ik direct een meneer gesproken waarvan ik dacht dat het de filiaalchef is en de stiuatie uitgelegd. Helaas kon hij niets voor mij doen omdat de prijzen niet aan te passen zouden zijn. Ik kon ze uiteraard wel kopen tegen de normale prijs á € 169,- per stuk. Ze waren voldoende op voorraad, meneer begreep mijn situatie wel maar kon/wilde niet meewerken aan de oplossing namelijk het leveren van de twee matrassen tegen de actie welke geldig was t/m 5 november.
Ik ben zeer teleurgesteld in de gang van zaken en hoop dat Leen Bakker mij deze aanbieding alsnog wil gunnen. Ik heb in mijn goed vetrouwen wellicht verkeerd gehandeld echter de medewerker had mij toegezegd dat deze op de koopzondag gewoon tegen de actieprijs afgehaald konden worden.
Nota bene ook nog geen koopzondag in hun eigen filiaal maar het andere filiaal in Nijmegen. Deze koopzondag stond gewoon vermeld op de site van Leenbakker en betrof het filiaal gelegen aan de Wijchenseweg

Dat ik twee pocketvering matrassen van de serie Heaven met artikelnummer 12800321 krijg voor de prijs van € 169.- ( actie 1+1 gratis )

Alle klachten die gemeld zijn door tweelingbox