Klacht: Waardeloze bezorging

op 16 augustus 2019 over Matrabike in de categorie Fietsenwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

13-08 zou fiets bezorgd worden. Thuis gewacht, niks.
Contact opgenomen, Matrabike kon mij ook geen duidelijkheid geven.
15-08 kreeg ik opeens een mail, dat mijn bestelling was opgehaald en bezorgd zou worden.
16-08 gebeld voor meer duidelijkheid, kreeg te horen dat fiets diezelfde middag bezorgd word. Ik weer naar huis om bestelling af te wachten.
Plots krijg ik een mail dat fiets pas 19-08 wordt geleverd. Helaas is dit al te laat. dit is nog blijkbaar nog geen garantie dat fiets daadwerkelijk wordt geleverd.
In tussentijd klacht kenbaar gemaakt bij Matrabike, maar geen reactie.

Gewenste Oplossing:

Als Matrabike zich houdt aan de afspraken, of zorgt dat er tijdig gecommuniceerd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Matrabike

Bericht van Robin van Klacht.nl

22 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Matrabike nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bartbarth