Klacht: prepaidcard skrill

op 09 april 2019 over Mastercard in de categorie Creditcards

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ben nu 3 maande bezig om te proberen met mijn account te werken, krijg iedere keer maar de helft van de oplossing. Ben nu 23 mails verder 4 telefoon gesprekken met Engeland waarbij ik iedere keer meer dan 15 minuten in de wacht heb gestaan en dan hoor ik wij bellen u terug.
En heb op mijn laatste mail van 1 april nog niet eens enige reactie gehad.
Tevens ben ik inmiddels meer dan 100 euro kwijt omdat ik niet met mijn account kan werken.
inmiddels ben ik het behoorlijk zat en vraag mij af of dat ze hier net zolang mee doorgaan tot al het geld van de kaart op is.

met vriendelijke groet

Theo Felen
Nederland

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als mijn account wordt gesloten en het bedrag van ??,?? euro naar mijn normale bankrekening wordt overgemaakt.
Ik ga dan wel op zoek naar een andere maatschappij met prepaid card.

Groet Theo Felen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mastercard

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mastercard nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ragnar