Klacht: Schade geleden???

Marjolein Senne op 30 april 2010 over Marsman Caravans en Recreatie in de categorie Autodealers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omschrijving klacht

Marsman verkocht ons een beschadigd showroommodel Adria Aviva onder het mom dat dit exemplaar het enige in heel Europ was. Op zaterdagmiddag 16.00 uur werd de koop gesloten (telefonisch en gevolgd per mail). Op zondag is de winkel dicht en op maandag ontbonden wij de overeenkomst. Wij hebben nl. in de overeenkomst een caravan ingeruild die niet van ons is (dit was bekend bij Marsman). Deze eigenaar gaat helaas niet akkoord met de inruilprijs. Zonder deze inruilcaravan kunnen wij het bedrag voor de caravan niet betalen. Hoe graag wij dat ook zouden willen.
Hoeveel schade kan het bedrijf in die tussentijd hebben geleden???? Nou Marsman houdt zich in dit geval strikt aan de regels en heeft ons 15% van het aankoopbedrag (totaalprijs dus niet met aftrek van de in te ruilen caravan) gefactureerd. Hoe klantvriendelijk ben je dan? Niet dus. Triest hoor hoe Marsman schijnbaar aan zijn geld moet komen. En dan te bedenken dat achteraf dit showroomexemplaar helemaal niet de laatste in heel Europa is!! Tsjonge… als je toch zo aan je geld moet komen…

Gewenste oplossing

Terugbetaling van de schadevergoeding

Alle klachten die gemeld zijn door