Klacht: Wel verkopen maar moeilijk doen over geldteruggave!

op 04 januari 2010 over Marskramer in de categorie Huishoudelijke winkels

Omschrijving klacht

11-11-09 de Princess Caffé Italiano gekocht. Direct uitproberen natuurlijk. De 1e kopjes Latte Machiato waren perfect en smaakte heerlijk. Al gauw kamen de Lattes niet meer eruit zoals het zou moeten. Dus verder gelezen in de beschrijving. Ze hadden het daar over ontkalkprogramma. Dit konden wij niet geloven…nu al? er zijn nog geen 10 kopjes Latte gemaakt. Maar goed wij het ontkalkingsprogramma met bijbehorend flesje ontkalker doorgevoerd. Even ging het goed tot 2dgn erna kregen we weer de melding om te ontkalken.
Dit sloeg echt alles, wij zijn niet van plan om de 2 dgn het aparaat te ontkalken!! Overigens hebben wij GEEN schoonmaakazijn gebruikt! Alleen het ontkalkingsflesje die bijgeleverd was.
Wij hebben op internet proberen te zoeken waarom dit met het apparaat gebeurde. Er kwam toen een hele lijst met klachten tevoorschijn over dit apparaat. Mensen die van het kastje naar de muur worden gestuurd. Onze reactie is dan ook terugbrengen (geen reparatie of nieuwe) en direct het geld terug!
Vandaag 30-12-09 teruggebracht naar de Marskramer. Krijgen we daar te horen dat we het geld niet terug krijgen. Het bedrag was te hoog waardoor het apparaat wordt teruggestuurd naar het hoofdkantoor en die beslissen wat er gebeurt?! Zij geven aan dat de geldteruggave met 3 wkn gebeurt.
Het bedrag is zeker groot en dan mag je een goedwerkend apparaat verwachten!
Dus ik heb in de winkel geëist wanneer ik met 3wkn geen geld retour heb ontvangen ik naar de consumentenbond ga.

Dit slaat helemaal nergens op. Wel troep verkopen en geen geld terug geven.
Hier koop ik nooit meer.

Gewenste oplossing

Per direct het aankoopbedrag terug geven!
Dit apparaat willen wij niet meer terug, noch een ander alternatief.

Alle klachten die gemeld zijn door 9900angel