Klacht: spiegel kapot

op 29 april 2010 over Marskramer in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omschrijving klacht

koop cadeautje voor mijn dochter spiegelkastje
heb niet binnen in kastje gekeken toen ik hem kocht.
heb het voorzichtig op de achterbank gelegd en weet zeker dat ik het met zorg heb behandeld.
mijn dochter pakt het uit en is de spiegel kapot.
ik terug naar de marskramer schets mijn verbazing dat ik het zelf stuk heb gemaakt want de medewerksters pakken het niet stuk in, voor ze het had ingepakt heeft zij ook niet gekeken of de spiegel heel was.
ik kan dus mijn 10 euro zo ook wel op straat gooien , heb er nu toch niks aan.
ik vind dit knap waardeloos en ga nooit weer iets kopen bij de marskramer.

Gewenste oplossing

een nieuw spiegelkastje

Alle klachten die gemeld zijn door geeske64