Klacht: levering

op 20 maart 2010 over Marskramer in de categorie Huishoudelijke winkels

Omschrijving klacht

Hierbij een klacht wat betreft een levering van de frituurpan ik ben 11 maart bij de winkel in steenbergen geweest voor frituurpan /nu hij was al uitverkocht en zou nog nageleverd worden dus heb een bestelling gedaan bij een van de medewerkers een week later maandag 15 maart even langs geweest en toen waren de frituurpannen wel binnen gekomen maar ze stonden op de collie en de dames konden er niet bij nu dat kan dus ik zeg twegen ze dan kom ik van de week wel even terug mn dochter is even gaan kijken maar ze waren nog niet zo ver met de vracht daar ze er maar een paar geleverd hadden zou ik de eerste zijn die een frituurpan zou mogen ontvangen en dus zouden ze me opbellen nu bel ik zelf naar de vestiging in steenbergen en hoor ik dat deze frituur pannen niet geleverd zijn hoe kan dit ben ik voorgelogen of houden ze me voor de gek ik krijg hier een heel negetief gevoel bij want klantvriendelijk is het allemaal niet nu hoor ik dat deze dubbelefrituurpannen dus helemaal niet meer geleverd worden .

Gewenste oplossing

Deze situatie klinkt helemaal niet klantvriendelijk ik heb dus het gevoel dat ik voorgelogen wordt zou graag willen dat U zelf een redelijke oplossing zoekt hiervoor want ik kan wel zeggen als oplossing ik moet zo n frituurpan maar als die niet geleverd worden dan is er geen oplossing dus ik denk ook dat dit de laatste keer is geweest dat ik in Uw winkel iets gekocht heb.
En zal dit zeker verder verterllen bij familie vrienden en kennissen zeer slechte behandeling tegenover de klant.

Alle klachten die gemeld zijn door Carla Pietjouw