Klacht: Marlboro sigaretten van het serienummer TU 598 en TR598 (7 euro, 26 stuks)

op 30 augustus 2011 over Marlboro in de categorie Sigaretten

Gisteren (27-8-2011) heb ik een pakje Marlboro gekocht (TU serie) en opgerookt waarvan ik merkte dat er enkele sigaretten niet helemaal in orde waren. Enerzijds doofden sommige sigaretten (3 stuks) zomaar uit tijdens het roken. zonder aantoonbare reden. Anderzijds viel er soms een askegel uit de sigaret tijdens het aftikken (2 stuks), zodat ik een groot stuk van mijn tabak kwijt was.

Vandaag (28-8-2011) kocht ik opnieuw een pakje (TR serie)en ondervond dezelfde problemen nogmaals.

Mijn ervaringen met Marlboro zijn over het algemeen goed. Ik heb deze zaken nog niet eerder meegemaakt en ben al tenminste 5 jaar gebruiker van de producten van Marlboro.

Daarom vroeg ik me af of ik hier een melding van kon maken. Zowel op Marlboro.com als PhilipMorris.nl is buiten de consumentenlijn geen verder mogelijkheid om een klacht in te dienen. Waardoor het mij buitengewoon onmogelijk wordt gemaakt hier op een digitale manier melding van te maken.

Ik zou graag dit voorval bij Marlboro voor willen leggen. Mocht er sprake zijn van een productiefout dan zou ik hier graag van op de hoogte worden gesteld. Ik hoop op een financiele (eventueel in natura) compensatie om mijn leed te verzachten en m'n vertrouwen in het product weer terug te winnen.

Ook zou het in deze moderne tijd gemakkelijker zijn als je via internet een opmerking/ klacht digitaal zou kunnen melden, zonder dat je gedwongen bent de telefoon te gebruiken.

Alle klachten die gemeld zijn door fionert