Klacht: slechte beoordeling

op 24 september 2018 over Marktplaats in de categorie Websites - Advertenties

Al 10 12 jaar ben ik een nette verkoper op Marktplaats.
Helaas wordt er regelmatig gebruik gemaakt van mijn goede vertrouwen en reserveer ik spullen vaak voor niets.

Zo ook afgelopen maandag, een dame vraagt mij een advertentie tot donderdag te reserveren omdat zij dan haar salaris ontvangt.
Geen probleem natuurlijk!
Op woensdag plaats ik een positieve review(leuk niew systeem) bij een andere koper die bij het verkeerde account geplaats wordt (bij de dame die mij laat reserveren, dit terwijl er geen deal gesloten is dus dit zou niet mogen kunnen!)

Vervolgens reageerd de dame niet meer en spreek ik haar hierop aan, ik maak er een melding van bij Marktplaats.
Hier komt wel direct een reactie op; Ik ben een kutwijf, spoor niet en ben een gek mens.. (terwijl ik keurig haar pakketje bewaar en zij de geen is die niet netjes is)

De dame ziet haar kans natuurlijk om te kunnen beoordelen en ik krijg een negatieve revieuw. (terwijl de deal niet gesloten is dus dit zou niet mogen kunnen)

Ik heb contact opgenomen met Marktplaats maar krijg te horen dat er niks aan veranderd kan worden..zelfs niet met de gehele conversatie en scheld bewijzen.

Oftwel IK ben de slechte verkoper(dit kan iedereen zien terwijl dit absoluut niet het geval is!) en zij heeft een onterechte positieve review.

Het systeem deugt dus duidelijk niet en hier schrik ik van.
Dit systeem zou een eerlijk beeld moeten geven van kopers en verkopers maar dat is duidelijk niet het geval.

De negatieve review dient van mijn pagina verwijderd te worden.
De positieve review dient van de dame haar site verwijderd te worden.

Jullie systeem moet aangepast worden dat er controle is of er daadwerkelijk een koop gesloten is.
Nu kan er met een aantal vragen al een review geschreven worden.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Marktplaats

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Marktplaats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ed.