Klacht: Reviews onbetrouwbaar.

op 26 januari 2019 over Marktplaats in de categorie Websites - Advertenties

Regelmatig ontvang ik reacties op mijn advertenties waar ik duidelijk een vaste prijs vermeld.
Wanneer de geïnteresseerde dan toch de helft via een mailtje bied en ik hier op reageer dat de prijs vast is komen er nog wel eens wat vragen.
Helaas kom je niet altijd tot een overeenkomst en dan zijn de kopers gelijk aangebrand en krijg je van alles naar je hoofd en direct een beoordeling van één ster.
Als verkopende partij, die niets verkeerd doet! Krijg je dus gelijk de naam als onbetrouwbaar, dat je spullen niet verkoopt en onbeleefd bent..

Ik heb Marktplaats hier regelmatig op gemaild maar helaas doen zij hier niets aan omdat de Marktplaats beoordelingen zo betrouwbaar mogelijk moeten blijven…

Dit is dus alles behalve betrouwbaar!

Een betrouwbaar systeem waar je een toelichting op een bod kan geven, of bijvoorbeeld pas een review kan schrijven als er daadwerkelijk een koop is gesloten en niet al na een paar berichtjes.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Marktplaats

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Marktplaats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ed.