Klacht: manier van les geven en zeuren om geld.

op 28 juni 2016 over NXXT rijschool in de categorie Rijscholen

Ik ben in februari dit jaar begonnen met rijlessen, dit doe ik bij marvin voerman hij is eigen baas maar rijdt wel met/ onder jullie naam nxxt. Na een paar lessen ben ik niet tevreden over hoe hij les geeft. Hij komt bij mij geprikkeld en geïrriteerd over, legt ook dingen op een bepaalde toon uit waarop jij het gevoel krijgt dat je het niet goed doet, vervolgens rijd je niet meer lekker verder. Ook neemt hij pauzes, tuurlijk is ook een mens moet ook plassen, en eten heb ik ook geen probleem mee, maar dan is ie 15 a 20 minuten weg, is niet dat ik dan langer doorga nee, zeker niet. Ook appt of belt hij wel eens dat er een les niet doorgaat, maar dat doet hij dan 30min vaan tevoren terwijl ik zelf een dag van tevoren moet afmelden. En dan de betalingen, ik heb gelezen en info gevraagd dat je de lessen die je vooraf met je instructeur plant dat je die vooruit betaald. Nu is het punt dat de heer voerman elke maand vraagt waar zijn geld blijft. Terwijl ik hem al 1100 euro betaalt heb om van het gezeur af te zijn maar pas 8a10 lessen gehad heb. En het gevraag om geld begint mij echt te irriteren . Niet dak het niet kan betalen, maar ik ga vanaf nu het laatste deel betalen als de 1100 die al betaalt is bijna op is. Ik hoop dat jullie het kunnen oplossen aangezien marvin voerman eigen baas is.
En ik weet niet of een andere rij instructeur mogelijk is zo. Ik zou dat wel heel fijn vinden want ik zit gewoon niet lekker in de auto naast hem.
Met vriendelijke groet Robin Reichgelt.

Ik ben tevreden als het bovenstaande opgelost is, of een deel ervan alles zou fijn zijn natuurlijk.
Ja en misschien een andere rij instructeur als dat mogelijk is.
en heg gezeur letterlijk om geld. Ik ga denken dat ie problemen of schulden ergens, zo komt het bij mij over.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NXXT rijschool over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door nibor van zandheuvel
x