Klacht: Manier van bezorgen

op 24 april 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eerst keer dat ze zijn langs gekomen hebben hun 1 papier achtergelaat dat ze zal nog een keer langs komen (stond niet wanneer).
Tweede keer weer een brief achtergelaat dat ze niet kon bezorgen en weer geen info over wanneer. Dus gebeld en ze zeggen dat ze kon pas maandag weer langskomen. (Dit was vrijdag). Blijk te zijn dat ze nog een keer zijn langs gekomen (zaterdag) en ik heb weer me pakket gemist. Niet blij met deeze service

Gewenste Oplossing:

Zal fijn zijn dat hun zeggen wanneer ze weer langs komen, tenmiste een datum zal fijn zijn en niet zeggen dat ze maandag pas langs komen en dan wel zaterdag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 04 mei 2017 om 15:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Ernie33