Klacht: Manager ridderkerk maakt grote fouten

op 13 september 2016 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Manager heeft me geholpen met afsluiten nieuw contract . Scan paspoort in , zonder dit te vermelden , en haalt zo de accu uit de telefoon , terwijl deze nog aanstaat. ( harde reset ) Op deze manier is er al eens een toestel kapot gegaan bij me , en heb hierop mijn ongerief uitgesproken .
Ik heb een klacht neergelegd tegen de manager , mijn krijg zijn meerdere niet te spreken . Al drie keer het verzoek gedaan . De manager van ridderkerk ridderhof schijnt dus alles te mogen , en gaat vrijuit ?????

Gewenste Oplossing:

klacht oplossen , en spreken met de juiste persoon

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door K. M