Klacht: Manager Jumbo Emmen handelt klacht niet af.

op 03 oktober 2011 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Een tijd geleden heb ik mijn auto laten overschrijven bij een TNT service punt bij Jumbo Emmen. Een Jumbo medewerker heeft toen de verkeerde papier ongeldig gemaakt en dit heeft tot veel gedoe geleidt. Na 3 maanden ontving ik eindelijk mijn goede autopapieren.

Ik heb toen een klacht ingediend bij het hoofdkantoor van Jumbo en die vertelde mij dat de supermarkt manager persoonlijk zou terugbellen. Deze “manager” liet mooi een medewerker terugbellen en na wederom met het hoofdkantoor gebeld te hebben werd mij toegezegd dat de manager zelf zou bellen. Het hoofdkantoor had namelijk wel contact gehad met deze manager en vond het vreemd dat deze zelf niet terugbelde. Ze verzekerden mij dat hij persoonlijk zou terugbellen.

Nu 4 weken verder… NOG STEEDS NIET GEBELD.

Misschien tijd voor een nieuwe supermarktmanager voor Jumbo Emmen

De manager moet ZELF terugbellen. Dit is door hemzelf toegezegd aan het hoofdkantoor en door het hoofdkantoor van Jumbo.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jumbo in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jumbo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jumbo

Heeft op 05 oktober 2011 om 11:59 geantwoord

Geachte heer Roelofs,

Hartelijk dank voor uw reactie via de website www.klacht.nl . Onze excuses dat dit probleem niet direct is verholpen. Van de filiaalmanager van Jumbo Emmen hebben we inmiddels begrepen dat hij u graag wil compenseren voor de gemaakte kosten.

Ondanks deze negatieve ervaring hopen wij u in de toekomst weer te mogen begroeten bij een van onze filialen.

Consumentenservice
Jumbo Supermarkten