Klacht: Manager Efteling Contact Center, Dianne Hoeve, geeft verbod op abonnement na online plaatsen klacht.

op 05 augustus 2017 over Efteling in de categorie Attractiepark

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dianne Hoeve heeft naar aanleiding van het online plaatsen van onze klacht ons een verbod gegeven op het afsluiten van een abonnement.

Dit is natuurlijk te bizar voor woorden. In Nederland mag je je mening delen met anderen en wij hebben dit gedaan. Zonder dat wij een wet overtreden ons hierom straffen is natuurlijk niet toegestaan.

Gewenste Oplossing:

Graag willen we, op locatie, nog 1 laatste gesprek om onze mening duidelijk te maken en dit te kunnen afsluiten.

Tevens willen we dat deze laatste maatregel teruggedraaid wordt.
Het moet dus voor ons beide mogelijk zijn om een abonnement af te sluiten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door willem1993