<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0"
    xmlns:content="http://purl.org/rss/1.0/modules/content/"
    xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom"
    xmlns:sy="http://purl.org/rss/1.0/modules/syndication/"
    xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/"
    >
<channel>
    <title>KLACHT.nlMalelions klantenservice &amp; klachten</title>
    <atom:link href="https://www.klacht.nl/malelions/feed/" rel="self" type="application/rss+xml" />
    <link>https://www.klacht.nl/malelions/</link>
    <description>Uw klacht kunt u melden op klacht.nl</description>
    <lastBuildDate>Sat, 05 Sep 2026 11:28:37 +0000</lastBuildDate>
    <generator>https://wordpress.org/?v=7.1.3</generator>
    <language></language>
    <sy:updatePeriod>hourly</sy:updatePeriod>
    <sy:updateFrequency>1</sy:updateFrequency>
    <generator>https://wordpress.org/?v=7.1.3</generator>
    	<item>
	<title>Bestelling niet ontvangen en geen reactie van klantenservice</title>
	<link>https://www.klacht.nl/malelions/klacht/bestelling-niet-ontvangen-en-geen-reactie-van-klantenservice-4</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/malelions/klacht/bestelling-niet-ontvangen-en-geen-reactie-van-klantenservice-4#comments</comments>
	<pubDate>Sat, 05 Sep 2026 11:28:37 +0000</pubDate>
	<dc:creator>klagerca746b0e</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/malelions/klacht/bestelling-niet-ontvangen-en-geen-reactie-van-klantenservice-4</guid>
	<description><![CDATA[<p>Op 20 augustus heb ik een bestelling geplaatst met ordernummer ORD8377797. Tot op heden heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen. Ondanks meerdere pogingen om contact op te nemen via e-mail, ontvang ik geen reactie van Malelions. Dit is zeer teleurstellend en onacceptabel.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Weigering wettelijke garantie bij defecte tas order ORD8247311</title>
	<link>https://www.klacht.nl/malelions/klacht/weigering-wettelijke-garantie-bij-defecte-tas-order-ord8247311</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/malelions/klacht/weigering-wettelijke-garantie-bij-defecte-tas-order-ord8247311#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 06 Aug 2026 12:10:35 +0000</pubDate>
	<dc:creator>klager43a99bd1</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/malelions/klacht/weigering-wettelijke-garantie-bij-defecte-tas-order-ord8247311</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb in april 2025 een tas gekocht bij Malelions en ben van mening dat ik recht heb op wettelijke garantie na een gebrek. Na intensief contact met de klantenservice, waarbij ik hen driemaal de kans heb gegeven om dit probleem op te lossen, weigeren zij kosteloze vervanging of vergoeding. Hun reactie is dat ze op basis van foto's niet kunnen vaststellen dat het om een materiaal- of productiefout gaat, en wijzen de wettelijke garantie af. In plaats daarvan bieden ze enkel een coulancebon van €15 aan, wat voor mij absoluut niet acceptabel is. De tas is altijd perfect onderhouden in de dustbag en enkel gebruikt tijdens de zomervakanties. Ik eis een deugdelijke en wettelijk conforme oplossing, dit betekent kosteloze vervanging door een nieuw, kwalitatief gelijkwaardig product of, indien vervanging niet mogelijk is, volledige ontbinding van de koopovereenkomst met restitutie van het volledige aankoopbedrag.</p>]]></description>
	</item>
    </channel>
</rss>
