Klacht: Machtiging Douane

op 31 augustus 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na 3 keer telefonisch contact, een mail met een verzoek tot het opsturen van de machtiging voor invoeren van producten, aangezien bij de douane meer dan 3x teveel is betaald. Blijkbaar heeft contact via de klantenservice geen effect, dus vandaar een poging om het hier op te lossen. (Dit gaat om DHL Express).

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik de informatie heb ontvangen zodat ik het teveel betaalde geld bij de overheid kan terugvragen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 31 augustus 2018 om 11:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Van Zon,

Bedankt voor uw melding. Dit betreft een zending van DHL Express. Wij hebben onze collega's gevraagd contact op te nemen over uw vraag.

Indien zij nog geen contact met u hebben opgenomen, adviseer ik u rechtstreeks contact op te met DHL Express via telefoonnummer: 088 – 0552 000.

Met vriendelijke groet,

Wendy
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door MeZuNy