Klacht: @ maanden beroerde servicew

op 08 oktober 2011 over KPN Digitale TV in de categorie Digitale TV

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gebruik al jaren kpn zonder probleem
na val toren smilde geen digitenne meer
ben al twee maanden bezig over te stappen naar interactief
kom er niet doorheen bij ze
vandaag voor de zoveelste keer gebeld…
order zou weer zijn genannuleerd ( heb al 3 keer herhaalorder doorgegeven
man aan callcenter hangt gewoon op….. ( komt er niet uit dus hangt hij op!)
exacte tijdstip bellen 12.08 – hangt op om 12.30
komt gewoon niet verder

Gewenste Oplossing:

bellen met oplossing dat dienst nu eens gelevert gaat worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KPN Digitale TV in behandeling genomen

Bericht van

6 jaren geleden - Na onderzoek te hebben gedaan naar uw bestelling, heb ik stappen ondernomen om uw order door te laten lopen. Op 8 november 2011 moet het signaal opgeleverd zijn. Uw ISDN nummers worden in eerste instantie alle vier meegenomen. Bij installatie kunt u aangeven welke van de vier nummers u wilt gebruiken in uw nieuwe InternetPlusBellen abonnement. Tevens ontvangt u binnenkort een brief met gegevens over uw nieuwe pakket.

Alle klachten die gemeld zijn door roeland.coopman