Klacht: Maandelijkse betaling

op 09 maart 2020 over KPN in de categorie Alles-in-1

Had T-mobile thuis ,en betaalde altijd rond de 26ste van de maand. Had mijn provider gewisseld naar KPN ,en kreeg de rekening op de 8ste de maand erna. Moest ik dus 2 keer kort achter elkaar betalen, maar dat kan gebeuren. Overgemaakt de 20ste omdat ik dan geld krijg. Heb ik de termijn gelijk verschoven , naar de 22ste van de maand. Vandaag ,de 9ste van Maart kreeg ik bericht, dat ik nu moet betalen van 8 Maart ,tot 22 April en
niet de 22ste, zo als gevraagd. ?!

Ik betaal nu dus voor 45 dagen, en dat 11 dagen voordat ik geld krijg.
Telefonisch contact gehad, met KPN of ik gewoon van 8 Maart tot 8 April kan betalen op 22 Maart. Dat is dus 40,77 en geen 59,93 . Hun oplossing, 16 Maart Telefonisch contact maken ,om uitstel te krijgen naar 22 Maart, en dan toch die 59,93 te betalen, wat ik wel een beetje raar vind.
Ik heb 6 maand 30 euro korting, en heb de eerste maand 25 euro aansluitkosten betaald, en de tweede maand 19.16 euro meer.

oplossing :
22Maart 40.77 betalen, en ik ben blij. Anders volgend jaar ergens anders die 6 maanden korting zoeken ...

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Roooland