Klacht: Maandelijkse betaling

op 09 maart 2020 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Had T-mobile thuis ,en betaalde altijd rond de 26ste van de maand. Had mijn provider gewisseld naar KPN ,en kreeg de rekening op de 8ste de maand erna. Moest ik dus 2 keer kort achter elkaar betalen, maar dat kan gebeuren. Overgemaakt de 20ste omdat ik dan geld krijg. Heb ik de termijn gelijk verschoven , naar de 22ste van de maand. Vandaag ,de 9ste van Maart kreeg ik bericht, dat ik nu moet betalen van 8 Maart ,tot 22 April en
niet de 22ste, zo als gevraagd. ?!

Gewenste Oplossing:

Ik betaal nu dus voor 45 dagen, en dat 11 dagen voordat ik geld krijg.
Telefonisch contact gehad, met KPN of ik gewoon van 8 Maart tot 8 April kan betalen op 22 Maart. Dat is dus 40,77 en geen 59,93 . Hun oplossing, 16 Maart Telefonisch contact maken ,om uitstel te krijgen naar 22 Maart, en dan toch die 59,93 te betalen, wat ik wel een beetje raar vind.
Ik heb 6 maand 30 euro korting, en heb de eerste maand 25 euro aansluitkosten betaald, en de tweede maand 19.16 euro meer.

oplossing :
22Maart 40.77 betalen, en ik ben blij. Anders volgend jaar ergens anders die 6 maanden korting zoeken ...

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Roooland