Klacht: MAAND GRATIS FITNESS: DACHT HET FF HIET

op 18 oktober 2011 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Van een collega heb ik een mailtje van basic fit gekregen over gratis fitness tot 1 oktober. daarnaast hoefde ik ook geen inschrijfgeld te betalen.
Dit leek mij wel wat, dus heb me per 1 september jl. ingeschreven.
Echter kreeg ik mijn pasje maar niet opgestuurd. Hier heb ik achteraan gemaild en kreeg binnen een paar dagen antwoord dat ze mij het pasje opstuurden. Dit hebben ze keurig gedaan.
De betalingen van het abonnementsgeld zouden ingaan per 1 oktober. Maar in september hebben ze zowel het geld voor de maand oktober als voor september afgeschreven. Terwijl september gratis was volgens de nieuwsbrief. Helaas was ik te laat met storneren. direct weer een email gestuurd aan de klantenservice van Basic-Fit. Geen reactie. Ruim een week later nog een e-mail gestuurd, maar nog steeds geen reactie gehad.
Ondertussen heb ik ook nog het 0900-telefoonnummer kunnen achterhalen. Wat blijkt: de klantenservice is aanwezig op werkdagen tussen 09.00 uur en 12.00 uur. Kosten voor het gesprek: 60 cent per minuut met een maximum van 30 EURO!!!!!!! Nu begrijp ik waarom ze mijn mail niet beantwoorden en waarom je er zo goedkoop kunt fitnessen.

terugstorten van het abonnementsgeld van september en nietig verklaring van mijn abonnement.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 23 januari 2015 om 15:35 geantwoord

Beste,

Wij willen graag alle klachten op klacht.nl in behandeling nemen en wij zien dat er nog klachten uit het verleden open staan. Wij zien dat deze klacht dateert van 18-10-2011 en willen graag weten of wij jou nog kunnen helpen. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag. Jij kunt mij bereiken door op dit berichtje te reageren of even te mailen naar social@basic-fit.nl

Dustin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Ziyal