Klacht: [email protected]

[email protected] op 13 december 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket met medische middelen waarvoor handtekening vereist is en alleen afgegeven mag worden op adres ontvanger wordt, ruim 2 uur voordat bezorger langs zou komen, schijnbaar afgegeven bij buren. Bij navraag buren geven deze aan niets te hebben ontvangen. Dit aangegeven bij postnl maar deze vinden het spijtig, kunnen niets doen, moet zelf de verstuurder maar contacten dat deze een onderzoek start.

Als ik A: weet waar mijn pakket is en B: dat postnl zich nu eens aan de richtlijnen houdt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 13 december 2019 om 12:48 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de wijze waarop uw zending is bezorgd. Dit betrof een alleen huisadres-pakket, echter werd deze bij de buren geleverd volgens de scans. Zij gave aan niets te hebben ontvangen Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat u niet blij bent met deze situatie. Ik heb mijn systeem geraadpleegd en zie dat er via een ander medium een klacht is ingediend. Vanuit daar zal het met de bezorger besproken worden zodat we dit kunnen voorkomen in de toekomst.
Indien u de zending nog steeds niet heeft ontvangen, moeten we u inderdaad verwijzen naar de afzender. Dat is de opdrachtgever. Wanneer er problemen zijn, kunnen zij dit verder uit laten zoeken en voor u een passende oplossing zoeken mocht dat nodig zijn. Uiteraard excuses voor het ongemak dat is ontstaan.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]