Klacht: [email protected]

[email protected] op 13 december 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket met medische middelen waarvoor handtekening vereist is en alleen afgegeven mag worden op adres ontvanger wordt, ruim 2 uur voordat bezorger langs zou komen, schijnbaar afgegeven bij buren. Bij navraag buren geven deze aan niets te hebben ontvangen. Dit aangegeven bij postnl maar deze vinden het spijtig, kunnen niets doen, moet zelf de verstuurder maar contacten dat deze een onderzoek start.

Gewenste Oplossing:

Als ik A: weet waar mijn pakket is en B: dat postnl zich nu eens aan de richtlijnen houdt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 13 december 2019 om 12:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de wijze waarop uw zending is bezorgd. Dit betrof een alleen huisadres-pakket, echter werd deze bij de buren geleverd volgens de scans. Zij gave aan niets te hebben ontvangen Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat u niet blij bent met deze situatie. Ik heb mijn systeem geraadpleegd en zie dat er via een ander medium een klacht is ingediend. Vanuit daar zal het met de bezorger besproken worden zodat we dit kunnen voorkomen in de toekomst.
Indien u de zending nog steeds niet heeft ontvangen, moeten we u inderdaad verwijzen naar de afzender. Dat is de opdrachtgever. Wanneer er problemen zijn, kunnen zij dit verder uit laten zoeken en voor u een passende oplossing zoeken mocht dat nodig zijn. Uiteraard excuses voor het ongemak dat is ontstaan.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]