Klacht: lux style

op 14 mei 2016 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

wij krijgen steeds aanmaningen van lux style over dat wij een bedrag moeten betalen, van iets dat wij zogenaamd besteld zouden hebben bij lux style.
Na veel contact gehad te hebben met lux style zeiden ze dat wij t toch echt hadden besteld, dat zouden ze kunnen zien via ons IP-adres zeiden ze. Ik heb alleen op Facebook op de advertentie geklikt en een paar weken later kreeg ik een brief dat ik geld moest betalen. Ik ben helemaal niet verder gegaan met de bestelling omdat ik het te duur vond en heb het daarom meteen weggeklikt. Hoe durven ze je dan een factuur te sturen en laatste aanmaningen terwijl je helemaal niks besteld heb en niks gekregen hebt.

Later las ik op verschillende sites dat het kwam doordat Facebook de gegevens door zou geven aan lux style en dat heel veel andere mensen exact hetzelfde als mij meegemaakt hebben. Ik zit hier nu al sinds 09-2015 achteraan en blijf maar aanmaningen krijgen. Ik ben dr nu langzamerhand een beetje klaar mee!

Vandaag kregen we dan ook een brief van een incassobedrijf (directpay), ik snap niet dat die met zulke oplichters werken hoor! Ik wil t nu gewoon opgelost krijgen!

Luxstyle staat ook al bekend als oplichters bij kassa! En hoe toevallig, al die mensen hebben precies hetzelfde. Ze zijn bij luxstyle gekomen via Facebook en hebben verder niks besteld etc.

Als ik geen aanmaningen en brieven meer krijg, en geen incassobrieven krijg!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 18 november 2016 om 13:53 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Zefanya