Klacht: Lux style

op 14 mei 2016 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Vorig jaar was ik op Facebook aan het kijken en zag een advertentie op Facebook van luxstyle ik vond het te duur en klikte t pagina weg. Een paar dagen later kreeg ik een mascara binnen van Lux style ik dacht hoe kan dat als ik het niet eens besteld heb. Toen ik ben gaan surfen op het internet las ik dat lux style oplichters waren en zijn ze ook een keer in een aflevering van kassa geweest. Ik kreeg elke maand een aanmaning binnen maar omdat ik op verschillende sites zag dat het oplichters waren ben ik er niet verder op ingegaan nu 4 maanden niks gehoord en dacht dat ik uit het sisteem zou zijn tot ik vandaag een brief kreeg van direct pay met daar op een bedrag van 265,60 voor iets wat ik nooit besteld heb elke keer aangetekend terug heb gestuurd maar het een week later weer terug kreeg op het internet stond ook een fout adres van luxstyle en toen k het goede adres gevonden had en het pakketje aangetekend terug stuurde kreeg ik het een week later weer terug. Ik las op internet dat je geen geld moet overmaken naar luxstyle omdat het oplichters zijn en heb dit dan ook niet gedaan. Ik snap echt niet dat direct pay met deze mensen zaken doen. En ben het nu echt zat en heel boos dat deze mensen me al ruim ander half jaar lastig vallen. En dan hoor ik neppe deurwaarders sturen ze naar je toe nou heb nog nooit iemand gegezien. Altijd als we een brief van luxstyle binnen krijgen is dat nooit door me eigen postboden maar als k naar de deur ren is er niemand meer te bekkenen in me straat. Ik ben het zat en wil dat dit stopt!!!!

Als ik niks hoef te betalen en dit bedrijf word aangeklaagd en opgepakt

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 18 november 2016 om 13:58 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Leoniejj