Klacht: Luister Otto

op 07 juli 2020 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Wanneer komt dat kleedje nu? Aan de zorgdienst van Postnl ligt het niet, maar jullie zetten erbij dat het binnen 5 a 6 dagen wordt geleverd, maar inmiddels zijn we een maand verder. Hoe zit dat nu eigenlijk? Als ik iets bij Wehkamp bestel dan krijg ik het binnen een dag en Zalando is sneller met leveren dan voorheen. Hoe komt het dat jullie niet aan je verantwoordelijkheden kunnen voldoen? Ik wil anders die 8.99 euro op mijn rekening.

Als ik het kleedje krijg binnen nu en een paar dagen, na 15 uur.

Luister, het is nu 21 juli 2020. Ik heb van de week een echt witte IJslandse schapenvacht gekocht bij Volero. Ik kreeg er ook nog een kortingsbon bij geleverd van 10 euro. Het schapenvachtje was 65 euroKijk, dat noem ik nu nog eens klantenbinding. Dat echte schapenvachtje was totaal niet duur. Hij was 64,95 euro, ik kreeg hem voor 29,95 euro 5,95 euro verzendkkosten en ik moest AfterPay 0,90 cent betalen. Vrijdag kon ik niet, maar afgelopen maandag bezorgd, zoals afgesproken, Toen kwam er bij Afterpay 0,09 cent bij. Totaal niet erg. Wat ik niet begrip is dat er geen mensen voor bepaalde tijd worden aangenomen. Zowel in die magazijnen en b.v. bij DHL. Die mensen lopen het vuur uit de schenen. Bij Postnl is het dat je min om meer eigen baas bent, maar er valt toch wel een mouw aan te passen?
GLS ging ook altijd prima, maar die komt hier niet zo vaak, maar DPD heeft nu toch wel een aantal goede werknemers in dienst. Ik hoop dat dit zo blijft.

Gewenste oplossing: toch het kleedje terugboeken en dan heb ik nog een vordering op hen van 8,99 euro of 8,95. Misschien kinderachtig, maar dal kleedje/karpetje wat uiteraard duurder was raken ze wel kwijt als het nog uitgeleverd wordt. Ik heb er een hard hoofd in.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 07 juli 2020 om 10:44 geantwoord

Heeft op 17 juli 2020 om 10:40 geantwoord

Ik wil het kleedje niet meet en wens die overige 8,99 euro terug op mijn bankrekenignummer. Is dat duidelijk, Otto, Jullie blijken zeer onbetrouwbaar.

Alle klachten die gemeld zijn door Maria321