Klacht: Geen reactie op klacht

op 13 december 2011 over luiertas.nl in de categorie Tassen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na op de site van www.luiertas.nl een dure luiertas van het merk ISOKI voor 86 euro te hebben gekocht, werd deze door gebruik vies. Ik wilde deze wassen en e-mailde luiertas.nl om een wasbeschrijving zodat ik zou weten hoe de tas gewassen mag worden. Ik kreeg hierop netjes een reactie en heb deze opgevolgd. Met handwas ben ik heel voorzichtig te werk gegaan, maar tot mijn grote schrik is het materiaalvan de tas verkleurd/beschadiging na deze te hebben gewassen. Dit verwacht ik net van een dure luiertas. Ik ben dan ook in de kwaliteit van de stof/tas erg telleurgesteld.

Naar aanleiding van de verkleuring heb ik luiertas.nl gemaild. Naar mijn mening mag deze niet zo beschadigen van een handwas…en heb ik recht op garantie.

Rob van www.luiertas.nl reageerde heel allert op mijn klacht en beloofde hierover contact op te nemen met de fabrikant. Na 4 weken te hebben gewacht, stuurde ik Rob meerdere e-mails met de vraag of hij mij kon vertellen wat de fabrikant zegt over de garantie. Nooit meer heb ik iets vernomen van deze Rob. Rob reageerde altijd direct op mijn mails….en nu een klant aanspraak maakt op de klantenservice reageert meneer niet meer. Heel onproffesioneel en onklantvriendelijk….

Gewenste Oplossing:

1. Ik wil aller eerst een normale reactie, het niet antwoorden op e-mail vindt ik ontzettend onproffesioneel.

2. Ik wil garantie op de luiertas van het Merk ISOKI. Ik loop nu na 3 maanden met een verkleurde niet mooi uitziende tas....

Alle klachten die gemeld zijn door eden_dijk