Klacht: Luie Lapzwansen

op 19 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De bezorger stelt dat hij heeft aangebeld enz.
DIT IS NIET WAAR OMDAT IK DE HELE OCHTEND EN MIDDAG OP BALKON HEB GEZETEN WAAR IK ZICHT OP MIJN PORTIEK HEB EN WAAR DE BEZORGER MOET AANBELLEN DIT IS NIET DE EERSTE KEER DAT MIJNHEER DE BEZORGER HET VERTIKT OM ZATERDAGS PAKETTEN AF TE LEVEREN.
3SQLS27703092.

Gewenste Oplossing:

Wanneer DHL geen bezorgingen meer mag doen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 19 juni 2017 om 15:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. U geeft aan dat u de hele dag buiten op het balkon heeft gezeten en helemaal geen DHL bezorger gezien heeft. Uiteraard is dit niet de bedoeling en het spijt me dat u hierdoor langer op uw pakket heeft moeten wachten. Ik heb hiervan melding gemaakt bij het betreffende depot. Vandaag is er een nieuwe bezorgpoging, ik hoop van harte dat het nu wel goed gaat. Aan uw gewenste oplossing kunnen wij echter geen gehoor geven.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare DHL Parcel

Heeft op 19 juni 2017 om 15:46 geantwoord

Ontslag op staande voet vanwege herhaalde tekortkomingen!

Alle klachten die gemeld zijn door rygar1972