Klacht: luie bezorger?

op 28 september 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bezorger neemt gok ik de moeite niet om een bel te zoeken bij het bijbehorende adres. Pakket zou bezorgd worden tussen 18:00 en 21:00, gehele middag aanwezig geweest, krijg ik om kwart voor 7 een e-mail dat ik blijkbaar niet thuis was. Kan ik weer een dag wachten, doe mij maar PostNL.

Als bezorgers op tijd zijn, er voor verzending een keuze is om leveringstijden te kiezen en wanneer pakketten ook daadwerkelijk worden bezorgd.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 28 september 2017 om 14:24 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. U geeft aan dat er woensdag 27-09 een bezorgpoging zou zijn, tussen 18-21u. Volgens onze gegevens is die er ook geweest en zijn er nu 2 verschillende chauffeurs aan uw adres geweest, één dinsdagmiddag en één woensdag avond. Een bel indrukken lijkt me een kleine moeite, dus ik vraag me af of u bel lastig te vinden is? U heeft het over naar de bel te moeten zoeken voor het bijbehorende adres? Betreft een flat of een adres met meerdere woonlagen? Mocht u het gevoel hebben dat er iets onduidelijk is voor onze bezorgers met het vinden van uw bel, dan zet ik dit graag voor u door naar het depot zodat dit besproken kan worden met de bezorgers.

In ieder geval is er vanavond een nieuwe bezorgpoging, opnieuw tussen 18-21u. Hopelijk gaat het vanavond wel goed. Wellicht is het een idee mocht de bel lastig te vinden zijn hier een briefje voor op te hangen.

Hartelijke groet,

Tom