Klacht: lui chauffer pond pakket “te zwaar” !

op 15 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

DHL “zogenaamd” aan de deur geweest, zou vandaag weer komen tussen 11 en 15 uur. Niks natuurlijk. Check T&T blijk dat het retour is gezonden onder de reden “Te Zwaar” ??? Terwijl chauffeur hem wel in de auto had ( alles wordt gewogen) Het geweldige resultaat is nu dankzij deze prutser Ik nu niet de limited Millenium Falcon van Lego meer kan bemachtigen, want tja limited, en je mag er maar 1 bestellen per adres ( meerdere accounts werkt dus niet). DHL gebeld, “ja sorry retour label is al gescand Dus zit in transit en dan kan niemand meer wat doen” Lego kan niet meer leveren want geen voorraad ( limited) en retouren komen niet terug in het verkoopkanaal.

Dus mijn grote DANK aan deze chauffeur die te LUI is om zijn poten te lichten en zou direct afgeschreven moeten worden als “ongeschikt”. Want datgene waar ik 8 jaar heb op moeten wachten is dus nu niet meer mogelijk.

Ik wil mijn Lego UCS Millenium Falcon waar ik 8 jaar op heb moeten wachten.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 15 december 2017 om 14:44 geantwoord

Goede middag,

Bedankt voor uw bericht. Heel begrijpelijk dat u ontzettend baalt nu uw pakket dat retour gestuurd is niet nogmaals besteld kan worden. Wellicht is het goed om bij Lego aan te geven dat deze zending in eerste instantie al verkeerd is aangemeld bij DHL. De zending is qua afmeting namelijk te groot voor ons particuliere netwerk en had op een andere manier verstuurd moeten worden. Dat is dan ook de reden waarom deze zending nu retour gaat naar de verzender. Hopelijk wil Lego vanwege dit misverstand wellicht toch een nieuwe zending naar u toesturen.

Janneke
DHL Parcel Webcare

Heeft op 15 december 2017 om 17:19 geantwoord

Het feit dat ik het ook geëscaleerd heb bij Lego, en Manager klantenservice zich er persoonlijk mee bezig is geweest En heel veel bombarie heeft gemaakt omdat er velen eerder zijn verstuurd, met als resultaat dat de pakket in kwestie nu wel is onderschept en vandaag alsnog voor 6 uur geleverd moet gaan worden.
Want als een grote klant zelf gaat bellen kunnen dingen blijkbaar ineens wel!
Dus nee ben nog steeds niet tevreden over DHL. Het is Lego die het met veel gepush voor elkaar gekregen heeft.

Alle klachten die gemeld zijn door R. Huijs