Klacht: luchtkussen probleem den helder

op 27 november 2016 over Ballorig in de categorie Kinderen

Doordat ik mijn klacht niet kon plaatsen via het contact formulier van ballorig doe ik het zo. Mijn verhaal was voor ballorig en zet ik hieronder.

Geachte Ballorig,

Vandaag ( zondag 27 november 2016) was ik in jullie speelparadijs in Den Helder, waar mijn kinderen zich heerlijk even konden uitleven. Toch is er iets gebeurd wat ik en mijn kinderen niet zo fijn vonden. Mijn kinderen waren op de luchtkussen aan het spelen die midden in het speelparadijs staat. Van de luchtkussen miste een luchttrap gedeelte. Onder die gedeelde zat een rits. De rits stond al open toen wij er kwamen, toen ik even bij de kinderen ging kijken op de luchtspringkussen dacht ik dat het geen kwaad kon en dat daar eigenlijk de trap gedeelte hoorde, dat je die daar aan kon ritsen. Ik zat even aan de tafel tot mijn oudste rennend naar mij toe kwam dat er een kind in de luchtspringkussen zat. Niets vermoedend ging ik er heen en zag tot mijn verbazing dat het kind Door de rits heen was gevallen en tussen de bovenste en onderste laag in zat. Met een noodvaart heb ik de bovenste laag omhoog getrokken, zodat het kind van 4 niet kon stikken. Gelukkig kwam zijn vader er al snel aan en kon via de boven kant het kind eruit trekken. De medewerkers waren zich rot geschrokken en zeiden dat ze het al dicht getapt hadden, maar je weet hoe dat gaat met kinderen. De tape zat er niet meer op. Mijn kinderen en ik zijn heel erg geschrokken van dit gebeuren en zijn vrij snel daarna naar huis gegaan. Ik hoop dat jullie deze klacht serieus nemen en voor ballorig Den Helder snel iets regelen, want dit kan echt niet! Er moet een andere luchtkussen komen of gerepareerd worden, voordat er echt ongelukken gebeuren met de kinderen die zo graag in jullie speelparadijs spelen.

Fabianne Taal

Als de luchtkussen word vernieuwd of gemaakt.

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ballorig over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Ballorig in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ballorig een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ballorig

Heeft op 28 november 2016 om 09:54 geantwoord

Goedemorgen mevrouw Taal,

Bedankt voor uw melding, ik werd gisteren al geïnformeerd door mijn collega's die aan het werk waren.
Dat de schrik er goed in zit is meer dan begrijpelijk en gelukkig zijn er geen ongelukken gebeurt.

Vanmorgen heb ik dan ook als eerst direct contact opgenomen met de onderhoudsdienst om dit probleem direct te verhelpen.
Gelukkig zijn de nieuwe tredes geleverd en komen ze morgen meteen de nieuwe trede plaatsen en alle andere tredes nog een keer extra controleren. Vandaag zullen wij alle kindjes erop attenderen dat zij voorzichtig op het grote luchtkussen spelen i.v.m. de rits

Ik hoop dat deze oplossing u passend is en mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact met mij opnemen bij Ballorig Den Helder via denhelder@ballorig.nl

Tetske Stapel

Alle klachten die gemeld zijn door Fabianne.Taal