Klacht: Loze beloftes

op 28 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 28 augustus 2017 om 12:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Yazir,

Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger niet op het aangegeven bezorgmoment bij u langskwam. Het spijt me om dit te horen. Ik reageer graag op uw bericht.

Het bezorgmoment is een indicatie en afhankelijk van de route van de bezorger, de hoeveelheid aan pakketten en verkeersomstandigheden kan de bezorger hiervan afwijken. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik verwacht dat u later op de dag van 23 augustus uw pakket alsnog in ontvangst hebt genomen. Ik kan niet inzoomen op uw afbeelding waardoor ik u niet meer informatie kan geven over de status van uw pakket.

Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Kursatyazir