Klacht: Loungeset Leen Bakker niet geleverd

op 11 augustus 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag 11-08-2017 zou er bij ons een Loungeset van Leen Bakker worden afgeleverd. Vannacht om 02.30 kreeg ik een email wanneer deze geleverd worden. Zou vandaag tussen 16.45 en 19.45 uur zijn. Leen Bakker zegt dat er een dag van te voren een email zou worden gestuurd met welk tijdvak er de volgende dag wordt geleverd. Als dat s’nachts is, is dat niet een dag van te voren, maar dit is waarschijnlijk te wijten aan het vervoersbedrijf. Uiteindelijk is de loungeset helemaal niet geleverd vandaag!!! Aangezien ik mijn telefoonnummer heb doorgegeven, had ik ook wel verwacht dat ik eventueel telefonisch op de hoogte wordt gesteld. Tijdens dit schrijven zou het pakket tussen 21.45-22.15 uur geleverd worden. Het is op dit moment 23.00 uur en nog steeds geen teken van levering. Dit is uiterst kwalijk! Het pakket wordt door Extra@Home geleverd, mijn eerste ervaring met deze service. Ik hoef u niet uit te leggen dat ik hiermee geen goede ervaring heb tot nu toe! Tegenwoordig kunnen we alles via het internet regelen, maar iemand op de hoogte stellen van het wel of niet leveren is blijkbaar nog iets te veel gevraagd… De loungeset zelf is op 06-08-2017 besteld via het internet, je zou zeggen dat de bedrijven dan ruim de tijd hebben om dit in te plannen. Zeer spijtig! Eventuele reden dat de chauffeur het niet zou kunnen vinden is in mijn ogen niet geldig, als mijn adres op Google Maps wordt ingevoerd, krijg je precies te zien waar het huis staat.

Ik ben tevreden wanneer het pakket op het tijdstip en dag wordt geleverd welke mij uitkomen!!! En graag zou ik een compensatie willen zien van Leen Bakker of Extra@home, aangezien mijn partner hiervoor de hele dag heeft vrij genomen en wij pas in de nacht van 11-08-2017 op de hoogte worden gesteld.

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door davehaket