Klacht: loting knvb beker

op 28 januari 2011 over KNVB in de categorie Stichtingen en verenigingen

wat een toeval aja* loot weer thuis tegen RKC de op papier minste tegenstander na utrecht en twente met alle respect naar RKC toe. Gaat dit nu al niet een tijdje zo dat aja* thuis loot tegen slechtere tegenstanders of ben ik nou zo kippig (kijk even de geschiedenis na van de loting)Ik had het in ieder geval al voorspelt utrecht tegen twente en aja* thuis tegen RKC want stel je voor dat aja* geen prijs pakt dit seizoen.Ik vind het een grote nepperij die loting en andere ploegen krijgen gewoon geen eerlijke kans waneer ziet en zegt iemand hier wat van dit is niet meer te tolereren toch.Alsjeblieft doe hier iets aan want het loopt de spuigaten uit,maar wel blijven klagen dat iedereen een hekel krijgt aan aja* wat denk je zelf het lievelingetje van de juf is toch alyijd de dupe.Maak hier been eind aan en zorg er voor dat we in heel nederland willen dat aja* een wedstrijd wint in de europacup in plaats van dat iedereen wil dat aja* verliest ondanks dat dit ons europacup plaatsen kost.KNVB jullie maken het nederlandse voetbal tot een mickey mouse competitie.

Gewenste oplossing

GEEN CLUD BELANGEN MEER BIJ DE KNVB VOOR MIJN PART ZETTEN ZE EEN PAAR SCHAATSERS NEER IN HET BESTUUR ALLES BETER DAN MENSEN MET EEN CLUB VERLEDEN.

Alle klachten die gemeld zijn door stefansondagh