Klacht: loszittende knoop

op 26 november 2016 over Prominent in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

in de rugleuning zit een knoop los . Nu voor de tweede keer.

Gewenste Oplossing:

als de knoop weer vast zit

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Prominent over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht hansevert81

1 week geleden - is mijn klacht bij u aangekomen? de bevestiging werkt niet goed

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Prominent in behandeling genomen

Bericht van Prominent

7 dagen geleden - Geachte heer Weijsman, Ik neem zo dadelijk telefonisch contact met u op om deze klacht op te lossen. Met vriendelijke groet, Anne van Klantenservice Prominent.

Alle klachten die gemeld zijn door hansevert81