Klacht: Lost Package

op 24 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dear Madame or Sir,

I ordered a package from Kylie Cosmetics in the United States and yesterday I got a mail that my package was delivered at my house, but it wasn’t. In addition to that I could also not find any type of notification that my package was deposited at another place. I am not dutch, I just moved here recently and now I don’t know where to find my package.

Gewenste Oplossing:

I hope you can give me any further information on how to get my package.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht


Heeft op 29 december 2017 om 16:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dear Miss Färbinger,

Thank you for your message. I understand that you would like to know when you will receive your parcel. I would like to explain.

From the International Mail Centre your parcel will be sent and processed in our sorting centre. According to my information you have already picked up your parcel at your local post office on the 12th of December. Therefore I assume that you are already in possession of the parcel.

I hope I have been of service. If you have any further questions or complaints regarding our service you can always let us know by contacting our customer service at https://www.postnl.nl/klantenservice/

Kind regards,

Alle klachten die gemeld zijn door mtf1998