Klacht: Lost Important Documents – URGENT

op 06 juli 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

I sent a package with important documents from Netherlands to Czech Republic on 17th of June. PostNL could not deliver the documents and it returned to Netherlands on 25th of June. So far I have not received it in home and after call the customer service they told me that they can not localize where are my package is. I need it urgently!!!

I can understand the issue on the delivery, it happens, BUT HOW IT IS POSSIBLE TO RETURN IT TO NETHERLANDS AND LOST IT????????

TRACKING NUMBER RN170945963NL

Gewenste Oplossing:

NO SOLUTION SO FAR, NOT SATISFIED

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 06 juli 2019 om 16:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dear Sir, Madam,

Thank you for your message. From your report I understand that you are worried about your return shipment. I am sorry to hear that our service has not met your expectations. I would like to respond to your message.

According to my information, the shipment has been delivered to your address on Friday the 5th of July. Therefore, I believe your issue has been resolved.

I assume that I have informed you sufficiently. If you have any questions or complaints now or in the future, please contact our Customer Service via www.postnl.nl.

Sincerely,

PostNL Customer service

Alle klachten die gemeld zijn door szekely