Klacht: Losgescheurde post

op 07 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afgelopen week heb ik een enveloppe verstuurd naar een kennis. De enveloppe is aangekomen, maar deze is aan de zijkant losgesneden en de inhoud is er uit gehaald.

Ik zou graag willen dat postnl een zekere vorm van actie onderneemt. Nu hoor ik enkel "kan gebeuren", terwijl hij doelbewust is losgesneden.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 07 september 2016 om 13:48 geantwoord

Geachte heer van Beek,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat uw post beschadigd en leeg is aangekomen bij de ontvanger. Ik kan me goed voorstellen dat dit erg vervelend voor u moet zijn, mijn excuses voor het ontstane ongemak!

Het komt helaas wel eens voor dat post beschadigd raakt in het sorteerproces omdat deze met hoge snelheid door de machines gaan. Ik zie dat u via onze klantenservice al een klacht heeft ingediend voor deze lege post. Ik wil u bedanken voor uw melding, hierdoor zijn wij in staat om onze dienstverlening voortdurend te verbeteren.

Alle klachten die gemeld zijn door Dennis van Beek