Klacht: Losgescheurde post

op 07 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen week heb ik een enveloppe verstuurd naar een kennis. De enveloppe is aangekomen, maar deze is aan de zijkant losgesneden en de inhoud is er uit gehaald.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag willen dat postnl een zekere vorm van actie onderneemt. Nu hoor ik enkel "kan gebeuren", terwijl hij doelbewust is losgesneden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 07 september 2016 om 13:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van Beek,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat uw post beschadigd en leeg is aangekomen bij de ontvanger. Ik kan me goed voorstellen dat dit erg vervelend voor u moet zijn, mijn excuses voor het ontstane ongemak!

Het komt helaas wel eens voor dat post beschadigd raakt in het sorteerproces omdat deze met hoge snelheid door de machines gaan. Ik zie dat u via onze klantenservice al een klacht heeft ingediend voor deze lege post. Ik wil u bedanken voor uw melding, hierdoor zijn wij in staat om onze dienstverlening voortdurend te verbeteren.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Dennis van Beek