Klacht: loopjongen

op 12 juli 2021 over Evides in de categorie Waterschappen

Ik kreeg melding na doorgeven van meterstand, dat men verwachtte dat ik zo dikke honderd m3 meer had verbruikt Ik moest foto maken en verantwoorden dat ik minder gebruikt had dan verwacht. Ik heb uiteindelijk foto opgezonden, dat later kreeg ik ambtshalve aanslag van het door hen geschatte bedrag. Ik heb gevraagd op grond van de WOB hoe men wilde stellen dat ik verplicht ben het werk van hen te doen. Zij hebben de opnemers afgeschaft.

Ik wil per omgaand excuses, een goede afrekening en de gevraagd gegevens toegestuurd krijgen.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Evides

Reactie van de melder van de klacht grote smurf45

1 week geleden - Evides heeft onbeschaamde medewerkers en is nog niet van mij af. Ik dien een klacht in bij de hoofddirectie en zoek de publiciteit. Men denkt doordat men een monopolie positie heeft dat men zich alles kan veroorloven. Waardering cijfer4 voor dit bedrijf 0,0

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Evides nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door grote smurf45