Klacht: Loonbeslag zonder aankondiging

op 22 augustus 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kreeg een brief van GGN dat er een loonbeslag op mijn loon wordt toegepast terwijl ik daar geen geen schrijven of waarschuwing van heb ontvangen. Nou is het ook nog zo dat het voor een alleen staande is terwijl ik een gezin heb en ook nog andere afbetalingen heb lopen. Ik heb dus geen mogelijkheid gekregen om een normale afbetalingsregeling te kunnen treffen, het is te bizar voor woorden. Ze maken mensen op deze manier kapot….

Gewenste Oplossing:

Als er op een normale manier een oplossing wordt gezocht .en de mogelijkheid zou willen krijgen om een redelijke aflossing te kunnen afspreken zodat ik en gezin normaal verder kan leven zonder dat er nog meer problemen onstaan wat nu dus het geval is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 01 september 2016 om 10:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer,

Naar aanleiding van uw klacht op klacht.nl hebben wij telefonisch contact gehad. Wij hebben u stukken opgevraagd die u ons kantoor per post zult toesturen. Zodra wij deze stukken ontvangen zullen wij verder gaan met de behandeling van uw klacht.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

GGN Mastering Credit

Heeft op 20 september 2016 om 13:41 geantwoord

Ik heb de stukken opgestuurd zoals afgesproken. Maar ben alles behalve tevreden met de uitkomst. In de brief die ik weer heb ontvangen en na het recente telefoongesprek wordt er eigenlijk simpelweg gezegd dat er geen rekening wordt gehouden met wat er nog meer speelt kwa betalingen in het gezin en het kan ook totaal niemand iets schelen of het gezin dan nog boodschappen kan doen, want er wordt gewoon alsnog een abnormaal bedrag ingehouden. Een bedrag wat gewoon niet haalbaar is om daarbij nog enigszins redelijk te kunnen leven. Ik wil alles wat ik verschuldigd ben uiteraard aflossen, maar op deze brutale en onmenselijke manier kom ik alleen maar verder in de problemen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeroen Durinck