Klacht: Loonbeslag terwijl ik betaald heb

op 15 juli 2016 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

Ik had een terechte rekening van webcasso gekregen omdat ik m’n telefoon niet betaald had. Vervolgens gelijk gebeld en een regeling afgesproken. Deze regeling heb ik veel sneller ingelost dan de afspraak was. Dan is het klaar zou je denken? Niets is minder waar! Ik kreeg gister bericht van mijn werk dat er loonbeslag is gelegd over het hele bedrag (wat ik vanaf maart tot juni ingelost heb) en heb niet eens een waarschuwing, belletje of wat dan ook van t incassobureau gehad! Ik moet de betaalbewijzen maar even mailen zei een zeer kortaf en niet meewerkend vrouwtje van het incassobureau. Dit gedaan en zal vervolgens wel goed komen hoop ik maar nu kan ik t dus wel vergeten om een huis te kopen omdat ik geen goeie werkgeversverklaring zal kunnen krijgen door deze aantekening! Bedankt webcasso voor het verzieken van mijn financiële zaken!!!

Een excuus, zuivering van mijn aantekening op m'n werk en dat deze wanpraktijken niet meer voorkomen!

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 22 augustus 2016 om 08:29 geantwoord