Klacht: Loonbeslag

op 06 juni 2017 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Ggn houdt al bijna een jaar lang teveel loonbeslag in. Ik heb al meerdere malen gevraagd mijn beslagvrije voet opnieuw te berekenen maar of ze geven geen gehoor of ze komen telkens met wat anders aanzetten.

Ik ben tevreden als mijn beslagvrije voet opnieuw is berekend en het teveel ingehouden loonbeslag terug betaald is

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

Bericht van GGN Mastering Credit

2 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Met de gegevens die u heeft doorgegeven, kunnen wij geen dossier vinden. Graag ontvangen wij het dossiernummer waar uw klacht betrekking op heeft. Met vriendelijke groet, GGN mastering credit

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht jimmyverbeek

2 maanden geleden - Ik heb hier dossier nummers: 23640147 léscaut woonservice / 23210859 léscaut woonservice. Inmiddels ook al een hele papieren paparazzi opgestuurd waarom gevraagd werd. Echter blijft het weer twijfelachtig stil daarna.

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 16 juni 2017 om 09:23 geantwoord

Geachte,

Op 12 juni 2017 hebben wij u een brief gestuurd met de nieuwe beslagvrije voet. Deze is op uw verzoek her berekend. Eveneens hebben wij op 12 juni uw werkgever op de hoogte gesteld van de nieuwe beslagvrije voet, zodat deze vanaf heden kan hanteren.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Hoogachtend,

GGN Mastering Credit

Heeft op 29 juni 2017 om 14:53 geantwoord

Er blijft teveel loonbeslag worden gelegd. Hierdoor blijven andere rekeningen liggen, die van kleine bedragen Inmiddels zijn opgelopen naar grote bedragen. Ook krijg ik gevraagde informatie niet, en post die ik opstuur na Ggn, word doodleuk op geantwoord dat er niks ontvangen is. Vuile spelletjes worden er gespeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door jimmyverbeek