Klacht: loonbeslag

op 26 april 2017 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

dat er loonbeslag is gelegt en ik me niet kon verweren bij de rechtbank omdat ik het niet wist nooit bericht gehad
totdat er een deurwaarder op de stoep stond 27 april was het al te laat
ik heb nog meer dossiers bij jullie en ik doe mijn uiterste best om de schulden te betalen. zo ook 1 waar ik 200 in de maand afbetaal en wat ik netjes doe want daar ben ik al bijna vanaf

ls de loonbeslag eraf gaat en er een aflossing plaats vindt dan ben ik heel tevrede want ik zie zo dan de bomen door het bos niet meer en weet dan niet meer wat het leven voor zin heeft. hoop dat we er samen uit komen

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 28 april 2017 om 15:40 geantwoord

Geachte heer en/ of mevrouw,

Momenteel hebben telefonisch contact met u gehad, naar aanleiding van uw berichtgeving via Facebook. Inmiddels bent u al op de hoogte gebracht en van reactie voorzien vanuit ons kantoor. Wij beschouwen uw klacht dan ook als afgehandeld.

Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dit graag.

Hoogachtend,

GGN Mastering Credit

Heeft op 28 april 2017 om 16:05 geantwoord

Omdat er niks opgelost is

Alle klachten die gemeld zijn door eslee37