Klacht: Loonbeslag

op 26 september 2016 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

Na verschillende berichten om een regeling te treffen kreeg ik als ik belde te horen dat dit in behandeling was. Ineens een brief naar mij en naar me baas invordering loonbeslag. En als ik bel geven ze aan dat me mail te laat is ontvangen en dit al was gedaan. Overigens nooit een antwoord op deze mails gehad. Waar ik al dikke maand mee bezig was. Mijn eerste brief die al voor ’t loonbeslag allang was gestuurd geven hun aan nooit te hebben ontvangen. Ze geven aan pas mijn derde mail ‘te hebben gehad. Tevens heb ik na de brieven van ’t loon beslag 9 september gemaild en toen zeiden ze dit is in behandeling en u hoort nog. Dit gesprek kunnen ze niet eens meer terug vinden.

Als er geen loonbeslag word gelegd over deze 2 vorderingen maar een normale regeling.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cannock Chase Incasso nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Cannock Chase Incasso in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cannock Chase Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cannock Chase Incasso

Heeft op 03 oktober 2016 om 15:36 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Indien u bezwaar heeft of wilt maken tegen aanslagen en/of wettelijk vastgelegde verhogingen kunt u schriftelijk bezwaar maken. Alleen schriftelijke en gemotiveerde bezwaren kunnen door ons in behandeling genomen worden.

U kunt uw bezwaar indienen via:
teambelastingen@cannockchase.nl
Cannock Chase, t.a.v. Team Belastingen
Postbus 103, 6650 AC Druten

Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd
Cannock Chase

Alle klachten die gemeld zijn door Visje79