Klacht: loonbeslag

op 24 juni 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

er is vandaag een loonbeslag gelegd op mijn salaris. ik heb ggn gebeld en aangegeven dat ik geen brief heb ontvangen. De reactie van mevr. v Eck was nee meneer uw brief ligt nog hier en de deurwaarder komt van de week nog langs om dit te vermelden. De deurwaarder die ik dan ook moet betalen.

Ik accepteer mijn schuld die zal ik ook ten alle tijden betalen. Echter kom ik nu door een onaangekondigd loonbeslag weer in de problemen. Ik hoef de deurwaarder niet te betalen voor het geen wat al is gebeurd.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 24 juni 2016 om 14:44 geantwoord

Geachte heer/ mevrouw,

Naar aanleiding van uw klacht op klacht.nl heeft u van ons kantoor per e-mail een reactie mogen ontvangen. Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht u vragen hebben dan kunt u met ons kantoor op werkdagen contact opnemen tussen 08.30 u en 17.00 u.

GGN Mastering Credit

Heeft op 24 juni 2016 om 18:18 geantwoord

De deurwaarder die aan de deur komt zal met de zelfde info komen als wat ik hier al heb. Dus zijn kosten die hij maakt wil ik niet betalen. Loonbeslag is al gelegd. Wat hij achteraf komt vertellen begrijp ik niet.

Alle klachten die gemeld zijn door gebruiker 010