Klacht: loon beslag en opnieuw brieven sturen

op 11 augustus 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

GGN heeft loonbeslag gedaan bij werkgever en komt weer met een nieuwe vordering of er maar even een bedrag over gemaakt word om verdere kosten te voorkomen.
Het is de bedoeling iemand te gronden te brengen om er zelf wijzer van te worden en daar uit blijkt dat een deurwaarderskantoor niet in staat is om te zien wat er bij een klant word gedaan.
alleen maar vorderen en de kosten maar op te voeren om de mensen in armoede te laten leven.
Waar is de zorg plicht van een deurwaarder?

Als er van alle vorderingen een word gemaakt dus een maal de kosten en niet drie of 4 maal kosten berekenen voor een eiser.
dan is er uit te komen en weer een normaal leven te gaan lijden.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 18 augustus 2016 om 10:41 geantwoord

Geachte heer of mevrouw,

Naar aanleiding van uw klacht op klacht.nl hebben wij u gebeld. Inmiddels is er vanuit ons kantoor een e-mail gestuurd met de behandeling van de klacht. Wij zullen later op de dag nogmaals telefonisch contact met u opnemen voor eventuele vragen vanuit uw kant naar aanleiding van de e-mail.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

GGN Mastering Credit

Alle klachten die gemeld zijn door w a van der Stelt